Hvad er Enduga.dk?
Enduga.dk er et online-univers for dig, der dyrker triathlon, cykling eller løb. Her kan du få hjælp, viden og inspiration til din træning, konkurrencer og købe nødvendige produkter/udstyr i vores webshop.
Enduga’s kommercielle del består af:
- Webshop med relevante produkter for triatleter, cykelryttere og løbere
- Personlig træning for triatleter, cykelryttere og løbere, det vil sige udarbejdelse af træningsprogram samt evaluering og analyse af træningen
Hvornår afsendes min pakke?
Som udgangspunkt afsendes pakken samme hverdag, som den er bestilt på hverdage (mandag-fredag), hvis bestillingen foretages inden kl. 15.
Hvis ordren bestilles lørdag eller søndag, afsendes pakken mandag.
Min pakke er afsendt, men ikke ankommet?
Når din pakke bliver afsendt fra vores lager, modtager du en e-mail med et track and trace-link. Med dette link kan du følge din pakke indtil den bliver leveret hos dig.
Vi har desværre ikke indflydelse på, hvor hurtigt forsendelsesleverandøren leverer pakken, men du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har feedback til vores udvalg af forsendelsesleverandører.
Ser det ud til, at din pakke sidder fast et sted, er du velkommen til at kontakte os.
Jeg har modtaget en forkert vare – hvad gør jeg?
Uanset om du har bestilt den forkerte vare, eller om vi har afsendt den forkerte vare, så sørger vi selvfølgelig for at få byttet din vare til den rigtige hurtigst muligt.
Hvis du derfor modtager en anden vare, end du har bestilt, skal du kontakte os her. Så sørger vi for at du får byttet din vare til den rigtige.
Min pakke er beskadiget – hvad gør jeg?
Hvis forsendelsen er tydeligt skadet ved modtagelsen, skal du nægte modtagelse, og forsendelsen vil blive returneret til Enduga. Du skal derudover også kontakte os via kundeservice og gøre opmærksom på, om vi skal sende en ny vare til dig.
Hvis en eller flere varer i pakken er beskadiget uden tydelig beskadigelse af forsendelsen ved modtagelse, bedes du tage et billede af skaden og emballagen, derefter bedes du kontakte vores kundeservice her og vedhæfte et billede af skaden.
Jeg skal logge ind med MitId for at betale – hvorfor?
Der er lavet regler for din sikkerheds skyld, som gør, at du skal verificere købet med MitID. Dette er for at sikre dig som forbruger og os mod svindel. Vi har ikke selv indflydelse på disse regler, hvis du bruger betalingskort.
Læs mere hos Nets Denmark A/S.
Hvornår hæves pengene fra min konto ved i forbindelse med et køb?
Vi må først trække pengene, når pakken er afsendt fra lageret. Ved brug af VISA, Mastercard og Visa Electron ved bestilling, vil pengene bliver reserveret på din konto med det samme, men selve beløbet vil først blive hævet ved afsendelse af pakken.
Jeg har bestilt og annulleret/fortrudt mit køb. Hvornår får jeg pengene retur?
Hvis du annullerer eller fortryder dit køb, skal du først og fremmest gøre os opmærksom på dette.
Hvis du efter vores handelsbetingelser er berettiget til at annullere eller fortryde købet, vil vi sørge for at returnere pengene til din konto hurtigst muligt. Ved bestilling med VISA, Mastercard og Visa Electron kan der dog gå op til 30 dage før det reserverede beløb frigives, da tiden afhænger af din aftale med din kortudsteder. Hvis pengene er trukket, kan der ligeledes gå op til 30 dage.
Ved andre betalingskort, vil beløbet blive frigivet med det samme, hvis pengene er reserveret, mens hvis pengene er trukket, kan der gå op til 30 dage, før du kan se dem på din konto.
Ved brug af MobilePay afhænger det af hvilket betalingskort der er tilknyttet – se ovenover.
Har I varen på lager?
På vores hjemmeside, under produktet, kan du se den umiddelbare lagerstatus på varen. Vi forsøger at holde vores lagerstatus så opdateret som muligt, men vi tager dog forbehold for fejl i lagerstatus.